2017. július 28., péntek

Légpuska tölténykészítő prés szerkezet légfegyver töltény préselő - Jelenlegi ára: 3 950 Ft

Kérem, olvassa el a leírást mielőtt licitál!
Fellelt állapotban van. Megítélésem szerint ez egy 4. 5mm-es légfegyver-tölténynyomó prés, mely ólomlemezből dolgozik. Utolsó képen látható a megmért tüskeátmérő, ami 4, 4-4, 5mm.
Kicsit megjárattam, minimális olajozás után ismét dolgozik a szerkezet. Valójában ez egy speciális lyukasztó féleség.
Mindene rendben van, erős, masszív kivitel, a működése nem lötyögős, hanem paszentos. Szerintem ma is használható, de azt nem tudom, hogy mennyire jó töltényeket lehet vele gyártani, ezért sok a kép amit segítségként feltettem. Én tesztelni nem teszteltem, nem is volt mivel.
Nagyon masszív és precíz elkészítésű eszköz, már-már azt is lehetne gondolni, hogy gyári, de szerintem home made készítés, ám biztosan szakember csinálta!
Nincs ólomlemezem, se légpuskám, ezért meghirdetem, hátha valaki lát benne fantáziát!
Postázni  Vaterafutárral IGEN! (DPD NEM!!! )
(Vebox, meg Foxpost... ilyenek sem)
Gyors postázás, biztonságos csomagolás.
Lásd képeket!
Utánvéttel nem postázok!
A kedves vevőt kérem 3 napon belül vegye fel velem email-ben a kapcsolatot és 7 napon belül egyenlítse ki az anyagiakat. Ellenkező esetben nem tudok csak negatív értékelést adni.
!!! Ha netán érkezik kérdés alul, akkor előfordulhat, hogy a Vatera - új szolgáltatásának köszönhetően - NEM fogja azonnal kézbesíteni a válaszüzenetemet - kicsit elmoderálgatnak rajta - volt már példa rá nem is egyszer. Persze nem volt az üzenetben soha semmi szabálytalan, de ez egy automatikus szűrő, fennakad a válasz - ki tudja miért? -, amit aztán, gondolom egy munkatárs "elemezget", amikor épp arra kerül a sor.


Jelenlegi ára: 3 950 Ft
Az aukció vége: 2017-08-18 19:47 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése