2018. augusztus 27., hétfő

Cannondale F7 19 es méret. Költségmentes. Első tulaj. - Jelenlegi ára: 500 Ft

Annyira kihasználatlanság miatt eladó, hogy tavaly szezon előtti felkészítés óta egyszer max kétszer ültem rajta. A felkészítést szervíz végezte el. Hátsó fogaskoszorú cserélve, lánccal együtt. Csavarok meghúzva, fékek beállítva. Teleszkóp kipucolva, átkenve. Csak rá kell ülni és hazatekerni. Én 183 cm el használtam +-10 cm sztem belefér, de ki kell próbálni. A kerékpárnak effektíve műszaki hibája nincs, abszolút költségmentes, viszont esztétikai (festés) az van. Itt ott le lett verve pakolgatás közben. Ezt természetesen majdnem színazonos hibajavítóval orvosoltam de nem vagyok festő és a kezem is remeg. Ezzel azt akarom mondani, hogy egy két hibajavításnak jól áll a távolság. De nem kell megijedni nem vészes!!! Talán a villa jobb szárán : -D Azt is javítottam : -D átadáskor másik pedál lesz rajta. (mert a rajta lévőt 45 e Ft ért vettem. ) viszont a 32 e Ft os kormányszárat rajtahagyom. Eredeti papírjai megvannak. Maliban lett vásárolva a 3. kerületben.

Jelenlegi ára: 500 Ft
Az aukció vége: 2018-09-04 12:40 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése