2019. április 28., vasárnap

Full HD infravörös karóra kamera fém szíjjal 8 Gb változat - Jelenlegi ára: 1 Ft

Full HD infravörös karóra kamera fém szíjjal, 8 GB beépített memóriával, 1920x1080 pixeles felbontással, videó és hangrögzítéssel, webkamera funkcióval, éjjel látó infravörös fénnyel.
Full HD infra vízálló karóra kamera paraméterei
1920x1080 pixeles videó felbontás
Infra ledek, melyekkel teljes sötétségben is készíthető felvétel
30 kép / mp
10m-ig vízálló, búvárkodásra nem használható
Beépített 8 GB memória
Webkamera funkció
 Az óra funkció biztos, hogy jó + van a termékbe egy 8GB micro SD kártya is.
A terméket én nem tudtam beüzemelni, látszólag hibátlan, LED visszajelez, de nálam nem működött.
Új termék webshopban pár hónapja vásároltuk .
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT alkatrésznek árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...
A képek a termékről készültek,
garancia visszavásárlást nincs a termékre!


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2019-05-19 19:33 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése