2020. február 29., szombat

Vákuum arctisztító pórusokra és mitesszerekre - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Vákuum arctisztító pórusokra és mitesszerekre
Ajándékba kaptam, de én nem használhatok ilyet a bőröm érzékenység miatt. Kibontottam, megnézegettem, de nem használtam.
*******************************************************************************
A terméket postázással lehet átvenni.
A szállítási költség a vevőt terheli. Díja az aktuális postai díjszabás szerinti összeg (a megadott díj csak tájékoztató jellegű, a pontos összeget a termék becsomagolásakor adom meg).
Postázás esetén kizárólag BANKI ÁTUTALÁSt fogadok el.
Postai csekkes befizetés NEM lehetséges!!!
Utánvéttel nem küldök semmit!!!
*******************************************************************************
 

Jelenlegi ára: 2 990 Ft
Az aukció vége: 2020-03-21 09:51 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése