2018. január 27., szombat

retró tv játék konzolok és karok - Jelenlegi ára: 1 100 Ft

2 darab  video computer conzol és négy irányitó , kép szerinti állapotban.
Az egyik konzol darabokban van sérüléseit fotoztam, a másik konzolt nem tudtam tesztelni nem talált csatornát hozzá a tévé csak sugott és háttér zaj volt.
Az amelyik egyben van annak a   negyedik gombja le van esve a panelról fotóztam , és a hátso feléröl is hiányzik egy karnak a csatlakozoja vagy valami olyasmi.
Amelyik darabokba van annak is a negyedik gombja le van essve a panelról fotóztam ezt is.
Ennek a konzolnak a tévé kábelét elvágták és van olyan füle ami törve van 
A négy kar is hibás egyiket már valaki kábelezte egy fehérkábelt rakott rá valami számitógépes csatival.
A másik karnak a fogantyuja törve van egynek hiányzik egy gombja.
A NEGYEDIK KARNAK MEG LÖTYÖG A KÖZEPE
sEMMI NEMÜ REKLAMÁCIÓT NEM ÁLL MODOMBA ELFOGADNI MIVEL HIBÁSKÉN ÁRULOM ÖKET, ALKATRÉSZNEK HÁTHA VALAKINEK MÉG JÓL JÖN.
Igyekeztem mindent fotózni.
Előéletükröl semmit nem tudok.
Csak az általam megadott modon tudom   postázni.
Ha kérdésed van azt licit elöt , köszi
Csak ezek tudatába licitálj ha el tudod fogadni a feltételeimet.
Licit törlés véletlen licitálás nincs.
Nullás értékelésüek licitálás elött kérdezenek rá, hogy licitálhatnak e a termékre, sajnos nagyon rossz a tapasztalaton velük.

Jelenlegi ára: 1 100 Ft
Az aukció vége: 2018-02-06 14:28 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése